SPORT / Hokej

Týden hokeje se bude konat i nadále. V sezoně 2020/2021 se uskuteční v listopadu
Od nadcházející sezony vstupuje projekt Pojď hrát hokej do své další čtyřleté etapy. Tentokrát se uskuteční jen jednou ročně. 
Autor / zdroj foto: archiv pořadatelů

ČR

Od nadcházející sezony vstupuje projekt Pojď hrát hokej do své další čtyřleté etapy. V té přijde především jedna hlavní změna, a to ta, že náborová akce Týden hokeje se již nebude konat dvakrát ročně, jak tomu bylo doposud, ale proběhne pouze jednou. „Akce se uskuteční v novém termínu, který byl vybrán na základě širší komunikace s kluby. Pro sezonu 2020/2021 byl zvolen termín 23. – 29. listopadu 2020,“ prozrazuje Pavel Landa, manažer projektu Pojď hrát hokej.

Termín dalšího Týdne hokeje tedy známe. A na co se budou moct děti v listopadu těšit?

Vedle termínu se promění i dárky, které děti dostanou na samotných akcích v jednotlivých klubech. „Program a průběh akce by měl naopak zůstat stejný. Děti a rodiče se navíc mohou těšit na větší zapojení hokejových osobností do celého projektu Pojď hrát hokej,“ vyjmenovává další změny Pavel Landa.

Týden hokeje se doposud konal každou sezonu dvakrát, a to v září a lednu. Nově byl po pečlivé diskuzi s kluby vybrán jeden nový termín – listopad. Tato změna byla provedena z několika důvodů.

Během prvních čtyřech let projektu byl dlouhodobě menší zájem o zářijový termín akce Týden hokeje. Zároveň v posledních letech panovalo v září vysloveně letní počasí, které lákalo děti spíše na plovárnu. U lednového termínu zase některé kluby upozorňovaly na skutečnost, že po absolvování Týdne hokeje už nemají do konce sezony příliš prostoru pracovat s nově příchozími dětmi,“ vysvětluje změnu Landa.

Se snížením počtu akcí Týden hokeje ze dvou na jeden ročně souvisí i snaha o větší ekonomičnost projektu. Dva termíny Týdne hokeje se ukázaly jako velice intenzivní, neboť díky zaměření na děti ve věku 4–8 let docházelo k tomu, že byly prostřednictvím propagačních kampaní oslovovány mnohé děti opakovaně.

Zájemci o lední hokej se ale rozhodně nemusí bát, že snížením počtu Týdnů hokeje by se zmenšily i jejich šance začít se tomuto populárnímu sportu věnovat.

Apelujeme na kluby, aby i nadále pořádaly v zářijovém termínu vlastní nábory, a to v termínech, které jim vyhovují. Tyto nábory se chystáme jako Český hokej podpořit propagační kampaní zaměřenou na prezentaci ledního hokeje coby vhodného sportu pro děti. Pevně věříme, že kluby budou nábory v září i nadále pořádat a děti tak budou mít stále dostatek příležitostí si lední hokej vyzkoušet,“ dodává Landa.

Autor / zdroj: -red-

Reklama

Aktivní Dítě

NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Partneři

Aguglia
Aktivní dítě
Maminčino koření
IP Polná
WWW design
trendhim.cz
Vitakraft
Koyo Bearings Česká republika s.r.o.